در سال 1397 به صورت حرفه ای وارد بازار آشفته تبلیغات ایران شدیم. بازاری که پر است از هجوم تم های رایگان دانلودی، سایتهای آماده و طرح های تکراری، آیکونهای دانلود شده حاضری که در هر سایتی تماما تکرار شده اند. بیلبوردها و اقلام تبلیغاتی ساخته شده از سایتهای ارائه فایلهای رایگان، که نهایتا طراح نامهایی آنها را در یک نرم افزار کنار هم چیده اند. تلاش داریم ایده و مفهوم را وارد بازار ابتذال زده تبلیغات کنیم. ایده ای که به شعور مخاطب ارزش قائل است و او را به فکر فرو برده و برند را جاودانه خواهد کرد. پستی و بلندی های فراوان بر سر راه ماست و می دانیم که مخاطب، در عصر ارتباطات و اینترنت، سواد کافی برای درک تبلیغات را دارد و می تواند به راحتی تبلیغ را از ابتذال تمیز دهد. چنانکه شرکتهای بزرگ جهان، از آمازون گرفته تا مک دونالد و بنز و غیره همان تبلیغی که در اروپا انجام داده اند را در دور افتاده ترین نقاط آفریقا نیز ارائه داده اند و می دهند و راز ماندگاری برندشان نیز تبلیغات مفهومی و ارزش نهادن به خلاقیت واقعی و تخصصی است، نه خلاقیت سلیقه محور مدیران شرکت. امید است بتوانیم درصد پایینی تاثیر در این روند داشته باشیم.

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به استودیو تبلیغات و رسانه تولکی می باشد.